Vi gör vårt bästa för att du aldrig ska behöva läsa denna information, men om det ändå blir nödvändigt visar vi här hur du ska gå tillväga i varje fall.
Om du vid öppning av ditt paket upptäcker att någon av produkterna har skadats under transporten, måste du meddela oss via kontaktsektionen inom 48 timmar efter mottagandet av paketet. Skicka med bilder på fraktetiketten, ytterförpackningen, innerförpackningen och de skadade produkterna.
För reklamationer relaterade till tillverkningsfel i din beställning är det viktigt att du kontaktar oss inom 30 dagar, eftersom vi efter denna period raderar bilderna på beställningarna i enlighet med vår policy för dataskydd och bildhantering, och vi kommer då inte att kunna göra nödvändiga kontroller.
Du behöver bara skicka ett meddelande via formuläret i kontaktsektionen och bifoga en eller flera bilder (helst tagna i naturligt ljus) som tydligt visar felet eller defekten på produkten.
Vid reklamationer om ofullständiga beställningar eller skadade produkter måste du även skicka en bild på förpackningen.
Så snart din reklamation har godkänts skickar vi omedelbart en ny korrekt beställning till dig. I vissa fall kan vi istället erbjuda en återbetalning eller rabatt. För återbetalningar kan det ta mellan 1 och 7 dagar innan beloppet syns på ditt konto, beroende på bankens behandlingstid.