Recensioner

Recensioner
4.63
137768 omdömen

5

80%

4

11%

3

4%

2

2%

1

3%
P
patrizia(åmål)
Köpt:
18/06/26

Muggen var en present och den blev mycket uppskattad

P
patrizia(åmål)
Köpt:
18/06/26

Snabb leverans och muggen blev kanon bra.

Elisabethh
elisabethh(robertsfors)
Köpt:
16/06/26

En mugg trasig vid leverans

J
jovana(brandbergen)
Köpt:
24/03/26

Jag är verkligen jättenöjd med min kopp. Bilderna är tydliga och vackra, och kvaliteten överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt!

Sara
sara(umeå)
19/03/26

Dyrt o hade velat beställa flera servietter åt gången men kom fort o blev bra Nöjd

Jessica
jessica(eskilstuna)
15/02/26

Är så otroligt nöjd. De var jätte fint och jag kommer handla här fler gånger 😍 rekomenderar starkt till andra att handla här 🌷

S
stefano(neu-isenburg)
05/02/26

Perfekt

Angelica
angelica(hagby)
22/01/26

Mycket fina tatueringar. Har inte testat än.

I
inger(norrtalje)
Köpt:
30/12/25

Julgranskulornas plasthölje gav störande ljusreflexer så att det var svårt att se detaljer på fotografierna som var inuti,

I
inger(norrtalje)
30/12/25

Julgranskulornas plasthölje gav störande ljusreflexer så att det var svårt att se detaljer i fotografierna som var i. Nästa gång ska jag söka någon som gör platt inramning till bilderna.

M
mona(marieholm)
28/12/25

Jag köpte julkulor med foto i och de blev bra.

C
connie(charlottenlund)
Köpt:
24/12/25

Så fint👍

M
matti(sundbyberg)
18/12/25

Tack för allt bra jobbat

clizia
clizia(forte dei marmi)
Köpt:
17/12/25

Stampa ben fatta.