Olika överväganden om produkterna

Nedan svarar vi på några vanliga frågor eller tvivel som rör våra anpassade produkter:

Kan jag få mängdrabatt på alla beställningar med flera enheter av en produkt?

Ja, du kan, under dessa villkor: för att få mängdrabatt måste alla produkter i din beställning vara identiska, med samma design. Om det är flera produkter men med olika design, kommer inte mängdrabatten att gälla.

Exempel: om du vill köpa 100 identiska muggar, med samma design, till exempel med en logo eller bild, designa muggen, ange "Mängd 100" och du får redan det rabatterade priset för mängdrabatt. Men om varje mugg måste ha ett annat namn, kommer de inte att vara 100 identiska muggar och mängdrabatten kommer inte att gälla.

Kan jag anpassa en del av produkten som inte är den standardanpassningsbara delen?

Alla våra produkter anpassas i ett specifikt område av produkten. Ibland täcker denna anpassning 100% av produktens yta, och ibland är det en delvis anpassning, i ett område som tydligt syns på varje produktsida, både i bilder och i beskrivningstexterna.

Om du dock vill anpassa en del av produkten som inte är den standardanpassningsbara delen, kan vi granska ditt fall och värdera det, beroende på produkten, mängden enheter och den tekniska möjligheten att göra det. För att begära en anpassning av en del av produkten som inte erbjuds, kontakta oss via e-post eller öppna ett nytt ärende, för att förklara vad du vill ha och vi kommer att ge dig ett svar så snart som möjligt.

Har produkterna Wanapix-logotypen? Kan den tas bort?

Många av våra produkter har Wanapix-logotypen tryckt eller graverad (alltid på ett diskret ställe och i liten storlek). Till exempel, på keramiska muggar finns vår logotyp tryckt på botten av muggen, under den, och syns inte när muggen står upp. I dessa fall går det inte att ta bort logotypen, det finns inget alternativ att göra beställningen utan logotypen.

Finns det möjlighet att skicka en beställning med presentförpackning?

Nej, för tillfället har vi inte en "Presentinslagning"-alternativ. Vissa produkter inkluderar ett etui eller presentbox, men vi rekommenderar att du läser produktens beskrivning för att se tillgängligheten av detta. Om du har några frågor om presentationen eller leveransen av produkten, öppna ett ärende så svarar vi så snart som möjligt.

Kan jag lägga till ett gratulationskort i beställningen?

Nej, för tillfället har vi inte ett "Lägg till ett kort"-alternativ. Om beställningen är en present och du vill skicka ett gratulationskort med ett meddelande, kan du söka efter våra anpassade papperkort, lägga till en text och lägga det i kundvagnen för att köpa det tillsammans med den produkt du redan har i kundvagnen.