Så här kontaktar du kundtjänst

Innan du kontaktar oss rekommenderar vi att du söker i Hjälpcentrum (Help Center) efter ämnen som kan vara till hjälp, men om du fortfarande har frågor är vi glada att prata med dig. Du kan kontakta oss på följande sätt:

Kontakta oss via Chatt

Längst ner på vår webbplats kan du klicka på chattikonen för att chatta med vår virtuella assistent. Det är det enklaste och snabbaste sättet att komma i kontakt med oss.

Chatt

Kontakta oss via Ticket

Du kan skapa ett ärende från vår kontaktsektion, välj alternativet "Skicka oss ett meddelande" så svarar vi inom 2 arbetsdagar.

Kontakta oss via E-post

Om du vill skicka oss ett e-postmeddelande kan du göra det till följande e-postadress: [email protected]

Mer information

Vi har inte Whatsapp för att hantera förfrågningar, och vi använder inte andra realtidschatt-appar (Telegram etc.). Vi har inte heller ett telefonnummer för kundtjänst. De alternativ vi nämnt ovan är de giltiga sätten att kontakta oss.